Thursday, April 2, 2009

Kegilaan....oh, bahgianya..

Aku gila mahu tengok, baca, beli dan segala yang sewaktu dengannya waktu ini;

1. Cerita korea
2. Prison Break dari season 1 semula sampai season 4
3. Oh, my Kim Rae Won
4. Dari Mata Arisa sebab terpengaruh dengan Atul(nak habiskan cepat-cepat)
5. Buku novel yang baru
6. Kiosk Ameenah ada macam-macam makanan ringan.(senang aku nak makan waktu kemalasan membaca buku)
7. Soalan exam senang dan menyenangkan.
8. Cepat-cepatlah habis exam.
9. Goyang kaki duduk rehat dengan penuh bergaya .(ha ha)
10. Mendownload cerita yang best-best (tapi internet ni sangat lembap lah!)
11. Makan, tidur dengan perasaan ini hari-hari..(Ermmmm)
12. Duit berkepok-kepok jatuh dari langit(hish..Tak logik)
13. Duit aku takkan habis..(Malas nak suruh abah masukkn duit)
14. Membeli belah secara pukal untuk barang yang murah. (Tapi sekarang kekeringan)
15.Dan mahu cepat cuti dan terbang dari sini ke rumah.(Superman, tolong!!)

Nota tangan; Sila abaikan beberapa kegilaaan penulis yang melampau dan tak masuk dek akal!ha ha ha

4 sen?!:

qlachan said... Reply Comment

fuhh!!
ku fikirkan dua, tapi TIGA!!!
mmg psycjo lahhh!!
hate u!!

ceh, exm xlepas g da berangn mcm2
huh~~

qlachan said... Reply Comment

opss kesalahan grammar
*psycho

ChEnta AtiEy said... Reply Comment

Psycjo pn bleh lah..
hahhha..
hahha..
no wonder lah org kate kite kuat berangan kn??
hahhahhah

qlachan said... Reply Comment

cehh
mmg pn
sangat tepat skali