Wednesday, December 5, 2012

10 perkara perempuan selalu buat yang ... errr, i just don't get it.

1. Simpan resit atm, resit beli barang giant, jusco, mydin lepas shopping. Dengan harapan, akan tengok semula bila sampai rumah untuk buat kira-kira. Tapi hakikatnya, jadi sampah dalam purse.

2. Diet. Makan-makan lepastu kata nak diet padahal berat ok jer. Kalau boleh nak kurus macam model. *Obses nak jadi kurus*

3. Kalau keluar ramai-ramai dekat shopping mall, mereka akan pergi tandas secara berjemaah. Mengeratkan ukhwah katanyeww..

4. Mereka sangaaaaaaaaaat laaaaaaaaaaaamaaaaaaaaa shopping.  Kalau boleh nak duduk dalam kedai tu sampai buka esok harinya.

5. Perempuan cakap apa yang diorang nak tapi dengan ayat berpusing-pusing. Contoh : "Sedap jugak kalau makan sushi king ni, padahal ayat senangnya " Jom makan sushi king"

6. Bila seseorang perempuan cakap sesuatu benda tu comel, yang lain pun ikut sama "A'aaaaa, comellah kucing tu.''  (padahal  kucing tu kurus kering je.)

7. Pantang jumpa benda-benda yang bercermin. Pintu cermin, cermin mata, tingkap kereta asal bercermin.  Sebab nak cek tudung kelepet ke tak.

8. Sentiasa ada perut untuk dessert. Benda-benda yang comel dan mahal macam macaroon, pavlova, cupcakes, tutti fruti, dan banyak lagi.

9. Baju penuh dalam almari tapi tetap kata tak ada baju nak pakai.

10. Dalam almari,  ada beratus-ratus koleksi tudung dari sekolah sampai universiti tapi tetap tak ada yang matching kaler dengan baju.

Nota hati : Unikkan perempuan ni. hahahaha



8 sen?!:

neesa_jun said... Reply Comment

lol....there are few points i agree with u..yerp!pompuan unik ok...hehe

4feet8 said... Reply Comment

haha..saaaangaat betul..

محمد رازيق said... Reply Comment

haha. no 9 tu memang selalu kena kat aku. haha

inche hlovate said... Reply Comment

no 9 tu pling sya stuju hihi

C.M.A @ CikMoonAdnan said... Reply Comment

ahaakkkkksss... betul sesangat..ngeeee~

Wak Gelas™ said... Reply Comment

wak pon selalu jugakk.. ahHKs

محمد رازيق said... Reply Comment

hehe. lupa nak tanya ri tu. efektif untuk laki tak? hehe

Sha. N. said... Reply Comment

@محمد رازيق

tak pasti pulak efektif untuk lelaki ke tak.. Sebab sy tak memahami lelaki..heehe