Monday, January 24, 2011

Ha??

..................

A :Kenapa ko tak de boyfriend?
B :Errrrr..*malas nak jawab*

A :Kenapa? Ko jual mahal ek?
B :Entahlah. Ingat senang ke nak cari boyfriend? Macam jumpa kat tepi jalan pastu terus declare kapel? Kalau dapat macam Wentworth Miller ke,Won Bin ke, KRW ke, Nikhun ke, nak jugak aku.

Nota tangan; kehkehkeh....

1 sen?!:

sara said... Reply Comment

Hi, Sara here...

Setuju sgt ngn ape yg awk tulis tu.

Ade kawan sara sorang tu, bile ade org ckp "u ni jual mahal lar", awk tau ape dia ckp?? "Habis tu, tak kan nk jual bundle kot???" haha!!!

p/s: patut panggil awk ape ye?? nama sape??? (haha, ala2 br nk berkenalan..)