Monday, May 25, 2009

Roti Manis

Yang ini hadiah adik aku


Yang ni roti yang baru beli


Macam roti betul kan??Sekarang seluruh isi rumah aku gila dengan kecomelan roti nih.Dari ayah aku, mak aku, abang aku dan sampailah kepada kami.Ini semua gara-gara adik bongsu aku dapat hadiah dari kawan dia yang bercuti ke Singapore.Mula-mula pun aku ingat roti betul, tapi rupanya keychain saja.

Adik aku yang lain pun sibuk nak cari keychain ni. Kebetulan, abang aku pergi 1 supermarket dan terjumpa roti palsu nih di kawasan toys. Dia pun bagitau adik aku yang lain. Apa lagi, kiteorang serbu supermarket tu dan masing-masing beli satu kecuali aku. Harga keychain tu RM5.90 dan bau wangi macam roti betul. Uish, sedapnya.

.::. Saja mahu kongsi kegilaan rumah.

Nota tangan; Sedap makan roti.

3 sen?!:

qlachan said... Reply Comment

wahh~~~
comel nye!!! =)
nak 1 leh?

ChEnta AtiEy said... Reply Comment

hehhehe..
kite x bli la qla..
adik je yg bli..
kalo kite blik sopping2..
kite bli nant..
heheheh

qlachan said... Reply Comment

yeayeahh!! =P