Sunday, December 20, 2009

Do I need these??

Dah masuk 2 minggu, aku start sem baru. Banyak juga yang aku 'habiskan'. Ini semua gara-gara keluar. Kawan aku kata, aku ni shopaholic! Tapi, taklah!!!!!! Aku cuma selalu keluar saja. Teman si Jenab la, si Kiah la, beli barang dapur la, beli itu ini.(Banyaknya alasan untuk keluar)
Itu pun jarang-jarang.(Errrr, macam tak boleh terima je ayat ni,rasa macam tiap-tiap minggu saja aku keluar.Erghhh.....)

Oklah,memang betul aku selalu keluar, tapi aku cuma beli barang yang MURAH. Itu yang selalu nampak macam aku banyak shopping.Sebenarnya, berkira-kira jugak aku kalau mahu beli barang yang mahal. Sayang Wehhh....Kadang-kadang bukan guna sangat pun, tapi sebab cantik, TERbeli jugalah...So,Do I need these???

Jalan penyelesaiannya, jangan keluar.Sebab kalau tak keluar, duit takkan keluar jugak. As simple as 123,ABC.



Nota tangan; Jom simpan duit untuk terbang!!

0 sen?!: