Wednesday, December 30, 2009

Nasi Pinggan kaca

Dua tiga hari lagi, 2010 akan masuk dalam kalender hidup aku. Umur pun naik lagi setahun. Praktikal lagi. Semua nih, menunjukkan aku semakin dekat dengan alam bekerja. Tapi betul ke sudah bersedia??~~~~~~~~~

Ok, tinggalkan teka teki tentang masa depan aku nih, jom kite menyenangkan hati pada petang yang indah nan permai ini. Suasana yang seronok untuk bercerita tentang perkara yang bahagia.Tapi, errrr, ada ke perkara bahagia yang berlaku dalam masa terdekat ni? Oh ye, esok aku akan balik!! Mungkin tuh, yang buat aku girang. Sebabnya, aku da bosan makan nasi bungkus tupperware. Nak makan nasi dalam pinggin kaca pulak!! Rindu nak makan masakan rumah. Memang beza makan nasi bungkus dengan nasi pinggan kaca!!




Nota tangan; Terliur bila tengok k.su makan nasi yang dia bawak dari rumah..(ish..apadaaa)

0 sen?!: