Thursday, January 26, 2012

Bapak aku marah sebut giler

Cantik giler
Besar giler
Lawak giler
Sibuk giler

Aishhh, semualah giler. Pendek kata dalam dunia ni tak ada pun yang tak giler. Kata bapak aku lagi, patutlah dunia sekarang ramai orang giler. Hari-hari dok sebut giler.

Bahasa Malaysia kan cantik. Tapi kita tetap guna bahasa murah macam ni. Tukar giler jadi sangat ok?

Nota tangan: Entri pendek bagi nasihat.



5 sen?!:

emy zulaiha said... Reply Comment

yup..setuju...sangat lebih molek dari gile kan :)

soooooour said... Reply Comment

tukar dowh....jd dai lak...dai = pandai...hhaahah..

Juliet_iRa~" said... Reply Comment

kita sebaya ek?lahir tahun?heee

lepas ni jgn sbut giler dah tau..ngeee

Botak said... Reply Comment

gila tu kira slang., biasanya orang² tua kurang faham apa yang disampaikan sebab diorang bukan golongan sasaran., rasanya tak salah guna gila tu..

fadh leyanie said... Reply Comment

kadang2 kita sebut giler tu tanpa mnyedarinya..cth: sweet giler..:P