Wednesday, March 18, 2009

Tak Habis--habis lagi

Memandang aku tak dapat ikut serta untuk mentoring ke-3 hari tu dan da 3 hari pun berlalu, aku nak jugak letak gambar dari mentoring 1 & 2. Walaupun tak banyak dalam simpanan aku.


Lukisan ini ikhlas dari hati. Masa adik-adik ni main modul kenali mentor.


Yang ini ketika main explorace matematik. Alahai kesian kena ikat tapi mentee kumpulan aku yang pertama menghabiskan explorace.


Mereka yang suka bergambar.

Nota tangan; Sebenarnya, aku dah lama nak upload gambar ini, tapi keadaan tak berapa mengizinkan dan tak banyak sangat gambar dalam simpanan aku. Huhhhh, rindu kt diorang

1 sen?!:

qlachan said... Reply Comment

wahh~~
windu mereka juge ;(
mentee kamu, mentee ku jua..

tp syg, ku tiada simpanan gmbr mereka.
p/s plg tersentuh tyme dorg cium tangan b4 balik, huhu syahdu...