Tuesday, March 17, 2009

Kali Pertama




Sabtu lepas, first time aku main bowling. Main pun disebabkan dah tak ada orang nak main untuk team Kak Hanim. Puas jugak aku cakap tak nak, tapi dia cakap kita main pun untuk suka-suki dan bukan nak lawan sangat. Dan untuk pencapaian pertama ni, aku dah buat 1 strike, dan 3 spare. Selebihnya, masuk longkang.Ok la tu kan?

Walaupun masuk longkang, kami berjaya dapat tempat ke-2.Aku sebenarnya tak kisah dapat apa-apa, sebabnya ni kali pertama aku main.Sungguh tak sangka!! Mungkin lepas ni aku boleh main lagi. Untuk suka-suki...

Nota tangan: Aku suka main. Walaupun kadang-kadang aku takut nak mencuba sesuatu yang baru.

3 sen?!:

qlachan said... Reply Comment

wahh~~~
bestnye men boling...jom sha, kite main...bestnye..qla pon xpenah maen, just tgk org jek..huhu

Sha. N. said... Reply Comment

Boleh...
kite pilih masa nk men je nant..
pas final kot..
x pn ble2 ade rase fri n kelapangan.
heehhe

qlachan said... Reply Comment

oghite!! i like that! =)