Thursday, March 19, 2009

Mari menonton 2..

Aku masih malas lagi nak menyambung report!!! Tapi aku sangat rajin nak menulis di blog.(hehehe)

Aku memang bahagia....LaLaLaLa..
Walaupun report menimbun-nimbun macam Gunung Everest(sangat la hiperbola).Baru tadi lepas post blog di bawah, aku nak tulis lagi cerita apa yang aku tengok sekarang. Semalam aku tengok Slumdog Millionaire sambil buat report + baca bm + cari bahan untuk regionl planning.

Ceritanya best, tak rugi tengok.


Yang ni cerita jepun.Menangis- nangis aku tengok cerita ni.. Cerita ni fasal, keluarga. Best.


Nota tangan; Tak sabar nak layan cerita korea pulak.Tak pun drama-drama melayu yang cam best...haisshhhhhhhhh...

2 sen?!:

qlachan said... Reply Comment

wah~~
sempat g tengok movie..jeles gler!
cume sempat amik je, smpai penuh da external(tu pn sbb prison break-hee)

Sha. N. said... Reply Comment

hehehhe..
nk wat cm ne..da kalo namenye tv maniac...
keje brtimbun bak gunung everest pn eden x kesah..
lallala