Sunday, March 15, 2009

Perasaan III- Aku sedih, Aku kecewa

Alahai,

Sedihnya la perasaan ini bila tak dapat ikut sekali program dengan adik-adik. Ini semua gara-gara tak sedar bunyi alarm di sebelah. Tup-tup bangun dah pukul 8.30 pagi. Kecewa betul hati.Semalam dah tak sabar nak ikut program ni, tapi alik-alik disebabkan tak terjaga, musnah perasaan keterujaanku.Aku betul-betul nak pergi program ni, sebab nak jumpa lagi dengan adik-adik.

Mereka yang banyak cakap, banyak kerenah, banyak cerita. Seems like they are in their own world! Walaupun sebenarnya banyak kisah sedih dalam kehidupan mereka, tapi yang mereka tahu nak bergembira. And because of this, I really appreciate my life and I wish them to have happy life. Zaman inilah mereka tak payah fikir masalah-masalah yang besar, stress bekerja dan tanggungan mereka. Just be happy with what they do.

Sebab inilah aku sedih. Aku harap sangat aku dah ada kat situ sekarang. Tapi waktu ini aku sedang menghadap laptop menulis blog tantang kekecewaan aku! Tadi bila aku bangun aku harap sangat yang aku cuma bermimpi dan berpeluang lagi ikut serta program ni. Dan aku juga berharap sangat yang program itu tak terjadi lagi pada hari ini! Tak pun masa boleh berputar dan aku akan terjaga awal! Kalaulah........

Memang program ini terkesan bagi aku. Aku memang teruja sangat nak ikut apa-apa aktivit kelab ini walaupun terasa tak sedar diri betul! Tak padan dengan projek studio yang padat nak tambah lagi kerja lain dalam kepala otak aku.Tapi, tak kisahlah, asal aku bahagia dan suka apa yang aku lakukan dan sekurang-kurangnya aku melakukan sesuatu yang baik untuk masyarakat.

Nota tangan; Aku memang sedih sgt!! Dan menambahkan lagi sedih yang ini adalah mentoring terakhir dalam sem ni. Ermm, aku harap akan ada lagi dan i really hope that after this I really can make it anywhere.

1 sen?!:

qlachan said... Reply Comment

kalaulah...i hate most that word
nyesal dlu pendapatan, nyesal kendian, ngadap la blog!!huahaha

rindu, sgt rindu. especially kat shazwan n afiq..sangat serupa ngn syakir..adik ku..
miss them..wanna back home..again